Які вищі навчальні заклади закінчив, у якому році, спеціальність за дипломом
|
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2010 рік, ”Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)”, магістр педагогічної освіти, викладач англійської мови та зарубіжної літератури
|
Інноваційні форми роботи та технології, що використовую у своїй роботі:
Метою моєї педагогічної діяльності є формування стійкої мотивації до вивчення англійської мови та формування мовленнєвої культури учнів на основі використання автентичних матеріалів. На своїх уроках широко використовую інтерактивні прийоми, методи та форми навчальної діяльності учнів, що значно підвищує рівень самостійності школярів в навчанні, активізує їхню розумову та пізнавальну діяльність. В таких умовах, учні швидше привчаються бути демократичними, сміливо спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати обґрунтовані самостійні рішення. Саме це, на мою думку, є метою сучасної школи та уроку англійської мови в цілому.
Пріорітет надаю комунікативно спрямованим завданням і вправам, які забезпечують оволодіння мовою як засобом спілкування. В цьому мені допомагає використання групових та парних форм роботи, диференційоване навчання. Поряд із цим не ігнорую мовні вправи, що сприяють засвоєнню нормативного мовлення фонетично, лексично і граматично. Використовую ситуативні малюнки та картинки, роздатковий матеріал для групової та парної роботи.
Також на своїх уроках мені вдається зацікавити учнів за допомогою використання комп’ютеру. Проведення уроків з використанням комп’ютеру вкотре переконує мене у тому, що він має надзвичайно широкі можливості для вдосконалення навчального процесу. Учень "подумки" виконує низку розумових операцій з образами відображеного наочного матеріалу. До того ж використання комп'ютерів в навчанні - надзвичайно цікаве. Я намагаюсь цю зацікавленість не втратити, зробити уроки більш змістовними, щоб діти чекали їх із нетерпінням.
Ігрові форми навчання особливо радісно сприймаються в початковій школі. Діти із задоволенням приймають в них участь, бо гра - це світ в якому живе дитина. Граючи, вони не помічають, як засвоїли новий матеріал. За допомогою ігор молодші школярі вчаться будувати і конструювати, причому кожен учень має змогу вчитися у своєму стилі. Гра стимулює процес пізнання і навчання дітей, привчає їх до сумлінної праці. У процесі гри в дітей виробляються навички зосередження, самостійного мислення, розвивається увага, дисципліна. Введення в урок ігор чи ігрових моментів робить навчання цікавішим, створює в дітей бадьорий настрій, полегшує подолання труднощів у засвоєнні навчального матеріалу.
На сучасному етапі розвитку нашого суспільства вбачаю метод проектів та різнорівневе навчання на уроках англійської мови дуже привабливими та корисними для учнів. Досить часто використовую короткострокові, підготовка яких займає від 3 до 5 уроків, проекти. Суть короткострокових проектів на моїх уроках полягає в тому, що учні, займаючись їх підготовкою, стають більш самостійними та уважними. Важливість різнорівневого навчання також не варто недооцінювати.
Отже, підводячи підсумки, можу твердо стверджувати, що процес навчання потребує напруженої розумової роботи дитини та її власної активної участі в цьому процесі.
|